Thursday, March 31, 2011

KUNYIT yang GEDIK !!

salam..halo...
hari ni banyak betul adernaline dlm badan..hua3...nak type je kejenye..
haha...
kunyit gedik? APEKAH?? SIAPAKAH?? 

nak tawu? serius??....
actuarlly tu kucing laaa..
kucing kesayangan aku..1-1nye peneman ak dlm blik..teman ak lyn blog..haha...teman ak,dikala umi n abi bebel kt dlm rumah..haha...



yg tunggu dpn toilet ak,time ak mandi...bila ak bukak pintu,nmpak kunyit! 
"kunyit!! nape dok dpn bilik air kakak?? kita kan perempuan..semua sama jee...okie! Pi kuar,sibuk jeee..."
0_ov...kunyit cam pening je nak paham ayt aku..haha..

hari tu,kunyit kemain lagi tido sampai 2 jam! atas kusyen cantik umi!! hhaa...time tu hujan,ak sibuk type blog kesihatan n on9 facebuk! kejap2 dia guling sblh sni,kjp2 sblh sana...
eii,budak kecik ni..ak cubit perot tu kang..btw,ak suke usik kunyit..ye la,dia xde kwn...jd ak je lah bwt2 phm bhsa dia..haha..*plus,abi pon g sh.alam jumpe prof kt UITM. so hr tu kunyit 'PENAT' sbb xde kawan nk main2...nk gigit kaki..haha
dia tidur smpai terkuar lidah dia..hahaha...

* ni ha..dia sekor je conquer sofa tu..dah la sofa cantik..haha...

*hamik kau...dia jelir lidah time tido..haha..ak mrh,ak bukak lampu.."bgun2,dah 2 jam tido..nak bukak puasa dah ni"  haha..  =P  (yg bestnye,dia bgun betul2...xpyh di goncang...dia abgun sndiri) hehe...

"ape lah kau ni kunyit..buat malu kaum hawa je...tido smpai lidah keluar!"
hahaha...

bila ak amikpic,dia nyibuk nak masuk...

(abvious kan? pnyela mnyibuk...hahaha) gedik sgt kunyit ni..haha

hari tu,time BBQ kt rmh,ak ngn sorg kwn ni tga msk kt dapur..umi g manjung..cousin accident..ak tprangkap,sbb dah bjanji dgn kwn...so,time ak msk2 ngn kwn ni...si kunyit gesel2 dagu kt kaki kwn ak..ape lg,kwn ak pon takut n jerit..hahaha...
adoikh~

ape pon,korang msti ada haiwan peliharaan sndiri kan?

kt rmh ak..kalo kucing kami jmpe>msti ada kaitan dgn pkok..dlu ada kucing buang anak..*annk luar 'nikah' kot..dia buang kt pkokserai..abi amik anak tu..kasi nama kucing tu serai..yg ni,ak pndai2 kasi nama kunyit..hahaha...layan je lah!


kunyit pernah kentut..kat tepi ak..busuk nyeeee~ ak terus ckp>weh..."prempuan ada manners okie! x snonoh la kau ni"...haha..pas2,ak pon gelak time ak ckpkt kunyit..ape taknye..dia bwt muke x bslh lnsung..cesss~

mcm2 la kunyit ni..
btw,ak syg kunyit..
*ada kucing br kt rmh>nama dia garffiled...
=p

meow2...haha..tu je..


tc,until we meet again

l0ve,
aliahelmi

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget