Sunday, July 7, 2013

Lagi-lagi Kerja Lalalalalaaa..

Assalammualaikum & helo,
Day before pergi Sabah hari tu. Ada meeting among MPP.
As usual, i have thing to inform > rest of my MPP family.


Garage sale
Ramadhan fiesta
Varsity Jacket & Black Barcode tees
and many more update.

Those yang masih lagi tak tahu, 
MPP SA akan buat jualan Varsity Jacket and Black Barcode t-shirt.
:)

RM85.00 sehelai

RM23.00 sehelai


further can directly text me or PM me > 0111-5676786
or just go to MPP Shah Alam office, and filled up your details.
:)


Seminggu sebelum pergi Sabah, I went to Kem Kepimpinan anjuran MPP di Broga.
Serius, sangat penat. Meskipun i punya skin sangat sensitif> kena gatal2 sebab masuk kolam lumpur tu.
I happy sangat, belajar new thing in a few days.
Thanks Anas sebab organise kem tu.
Thanks buddy!

Sempat jugak after habis kem, kami (MPP family) celebrate birthday our lil brother> Ryan Solomon.
Happy Birthday Ryan. Be a good kid ya! Hantu Futsal~~~
hehe
:) 

I just finish all my debate and pindah rumah. Now waiting for 7.45pm untuk balik Ipoh.
Alhamdulillah.
Ye, terpaksa pindah rumah. Atas faktor kerja MPP dan faktor lain yang saya rasa relevan.
InsyaAllah ada hikmah.
:)
Dont be sad, Allah always be with you.
I really miss my roomate, Farah Dikyah.
She did and saw me crying when i'm depress and stress with my work load.
She is the one advice me when i can't handle myself.
I describe her as "a girl with full determination"
I doakan you dapat husband yg baik2..
Seems you pernah jerit bila dengar I dah bertunang.
kannn..
hehe.
Love you babe!


Sebenarnya nak type macam-macam. Tapi hati berbelah bahagi. Jadi lost sekejap.
So, i end up my entry with my tagline "Betulkan saya kalau saya silap".




Love,
Aliahelmi

No comments:

Post a Comment