Tuesday, July 23, 2013

Jom Indahkan Masjid dan Surau

salam & hi.

saya nak jual tshirt GLOW IN THE DARK ni.
RM30.oo sehelai.
RM5 dari hasil jualan ini akan di infak (derma) untuk program Jom Indahkan Surau dan Masjid.

Saya planning dengan member nak mula operasi naik semester baru.
Those yg berminat nak join aktiviti sukarelawan ini, boleh pm saya.
sekitar Selangor.
Then, kalau siapa berminat nak beli & cadang nak beri hadiah ke kat sape2 ke.
Boleh pm juge.


Saya dah lama admire pengasas kerja sukarelawan 'Project telekung'.
 *boleh refer fb dorang*
Tapi, saya belum lagi kukuh pendapatan macam pengasas "project telekung". 
Cumanya, saya seorang pelajar.huhu.
Jadi, saya nak jual tshirt ini, then duitnya akan di kumpul untuk kerja2 memperindahkan masjid dan surau.
insyaAllah.


Ingin saya maklumkan, ini program saya di luar kampus. Tiada kaitan dengan kerja dan status saya selaku MPP Unisel 13/14.
Ini kerja sukarelawan saya di luar kampus.

Mohon sokongan siapa-siapa yg bermurah hati untuk join dan beli.
Projek ni akan bermula naik sem nanti. insyaAllah.
Di alu-alukan orang selain dari pelajar unisel.
T/kasih atas perhatian dan sokongan anda.


you may contact me through email > aliah.helmi@Gmail.com
or text me 0111-5676786

Love,
Aliahelmi




No comments:

Post a Comment