Wednesday, April 24, 2013

Travelog ke Beijing?

Salam & hello.



RIP to both of my kitty.
si kecik tu, si gemuk.
yg putih tu si boboi.
-kakak rindu korang.-
-.-


okey back to entry!
I've already been told by my YDP MPP, that we planning going to China end of this year.
13 of us!
MPP Shah Alam je.
maiiigaddd~ 

As taiko 'cari duit'.
I have to do my part.
Exco Perancang Strategik EKONOMI dan keusahawanan.
Can you imaging?
Sponser 13 orang pergi sana..
-.-
i'm death!
HAHA


I have another 7 month to find the fund.
May Allah assit me.
Then start to think that,
Pergi China kena pakai purdah ke?
Ke should I take it off?


Sebab certain country, ada yang rule dia kita perlu hormat.
Selagi dia tak suruh buka aurat. I'm ok.
and I'm flexible.
*muka bukan kawasan AURAT*
pls take note.


Maybe I should discuss with my mom and my dad about this.
Well, cuti sem ni nak 'meroyan' ke Singapore.
My relative semua duduk Spore.
I plan nak back pack kat sana.
:)
I hope I can make reseach for my next novel.



tu je story untuk hari ni.
I biarkan persoalan ni tergantung untuk buat you fikir.


Love,
Aliahelmi




*text yg i recive dari abi. he mention yg my boboi died*
:'(

No comments:

Post a Comment