Tuesday, October 4, 2011

bercinta LAGI

salam and hye.

2nd entry for today.
kadang2 benda yang membuatkan kita benci untuk ingat, bring benefit act. meskipun sikit.
:)
as shown in Quran, Al-Baqarah:216
"... dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah yang mengetahui (semua itu), sedang kamu tidak mengetahuinya.

aku pernah ada pengalaman cinta MONYET.
uuuuukk.uuuukk.. (bunyi monyet) :P

faedah yang aku pelajari, aku lebih menghargai buku, mencari ilmu.
:)
yang tak berfaedah, semua aku dah tinggalakn. *mmng patut break lah* haha..
:P
tu zmn kanak2 ribena.
:)

hari ni, aku bercinta lagi..
jengggg..
suspen!

bercinta dgn buku lah chaaaa...














special thanks kpd kwn sy sbb almost 90% ni semua buku dia.
cuti ni, rasanya dah plan untuk menghabiskan waktu dengan membaca bahan yang lebih relaks.
bila bukak semester baru, banyak buku akademik nak kena baca.
pening~
haha..

my book > bercinta kerana Allah & pilihan terbaik kisah aneh dan iktibar dari Mekkah.
siapa nak pinjam, boleh2..
:)


bagus jugak baca buku2 ni, boleh cari idea untuk tambah dalam novel.
:)


oklah, nak sambung baca buku, Great Discoveries.


bye~wslm

No comments:

Post a Comment