Thursday, June 2, 2011

kasih abi bawa ke syurga

salam.




today tajuk yg paling di sukai oleh penulis..that's was me....tentang ayah/abi/papa/daddy...sajak untuk abi....

dari redup mata abi,
aku sangat tahu apa yang terpendem di lubuk hatinya
dari setiap urat di tangan abi
aku sangat tahu apa yang telah di usahakannya sepanjang hayat dirinya
dari setiap kedutan di dahi abi
aku sangat tahu apa yang di fikirkannya seumur hidupnya
dari setiap hela nafas abi
aku sangat tahu apa fungsi dan makna nafas itu dalam jantungnnya
dari setiap langkah abi
aku sangat tahu keperluan langkah itu untuk hari-harinya
dari setiap butir bicara abi
aku sangat tahu kepentingan dalam perbualannya
setiap apa pun tentang abi
aku sangat tahu apa yang tersirat di dalamnya,kerana aku juga sebahagian darinya.

Ya Allah,
terima kasih kerana kurniakan aku seorang abi yang bertanggungjawab dan dia merupakan 'super hero' ku kini dan selamanya.
nikmat mempunyai seorang ayah itu sangat aku syukuri.
pintaku,Kau lindungi abi dan sentiasa menjaga abi dalam rahmat-Mu.




ok fine,rasa nak ngis..*tisu!!!!!

kpd yg sudah ketiadaan ayah,sama2 kita doakan ayah kalian dalam rahmat Allah...semoga ayah bahagia di sana.. sayang ayah.  =)

to all ayah2 di luar sana..HAPPY FATHER'S DAY.
btw,everyday is father's day...

saya anak abi,
aliahelmi

No comments:

Post a Comment